2012. június 26., kedd

8.Búcsú party

Ami kékkel van az magyarul zajlik!!


Atlanta  már jól megszokott közeg.A kis lakás amit ilyenkor bérelni szoktam kongott az ürességtől.Ám megdöbbenésemre néhány cetli várt a konyha pulton.Az első a ház tulajdonosától való köszöntés volt,mint mindig.Ám a másik Julia-tól  az egyik producertől érkezett.
„Christin ma később kezdünk.Sötétedéskor  találkozunk a Grill díszletében.
Julia”
Még pont annyi időm van,hogy átöltözzek.Egy farmer,vékony top és egy magas sarkú mellett döntöttem.Dimitrij-t mint eddig,most is velem jött a forgatás helyszínére is.Ian-nel találkoztam először.
-Szia Christin!-Olyan szorosan ölelt,hogy alig kaptam levegőt.
-Nekem is hiányoztál Ian.Nina hol van?
-Már a Grill ben,meg úgy mindenki.Siessünk mi is.
Minden szempár ránk szegeződött mikor beértünk.A barátaim mosolyogva köszöntek nekem.Milyen kár,hogy ezen túl ritkábban fogom látni őket.Még kimentem a teraszra ahol egy medencével találtam szembe magam.
-Hát ez meg?-Hátra fele beszéltem a tömegnek.
-Ja az,Daniel ötlete volt.-Felelte mosolyogva Joseph.-Gyere Julia már zsörtölődik.
Körbe ültünk egy hatalmas asztalt.Mindenki enyhén szomorkásan figyelt engem.
-Drága barátaim,kollégáim!Azért kértem,hogy itt kezdjünk,mert fontos változás lesz a TVD életében.Részben el kell búcsúznunk egy kedves barátunktól,Christin-től.-Minden tekintet rám szegeződött.-Nem kell félni,nem megy el örökre,csupán más sorozatok csapatát is megédesíti.A karaktere ugyan olyan fontos marad mint eddig csak ritkábban lesz látható a képernyőkön.Christin,remélem még sok évadon át maradsz a TVD csapatában!
-Én is remélem!-Koccintottam mindenkivel és felhajtottuk az italunkat.
Éppen,hogy csak letettem a poharam mellém settenkedet Ian,Joseph,Paul és a két Daniel.Kirántottak székestül,felemeltek a végtagjaimnál  fogva és bevágtak a kinti medencébe.Ilyedtemben magammal rántottam mindegyiküket.A stáb többi tagja a medence mellett nevettek a fiúk bénázásán.
-Ez igazán hiányzott fiúk!
-Nekünk is.-Szinte egyszerre zengték.
-Mi lenne ha kijönnétek?-Nina nyújtotta felém a karját.
Sajna nem hoztam magammal váltó ruhát így az egyik jelmezemben kell lennem a továbbiakban.Pillanatok alatt több tucat kép készült rólam és a kollégáimról. 


                                   
-Az utolsó hetünk,utána elhagyod Mystic Falls-t.-Kat borúlt a nyakamba.-Nagyon fogsz hiányozni,Mia.-Mia a TVD-s karakterem neve,mint Kat-nek Bonnie.
-Te is nekem kis boszorkányom.
Mindenkitől elbúcsúztam és valamikor hajnal tájt Dimitrijjel elindultam haza.Otthon bekapcsoltam a laptopot ,hogy végre beszélhessek a magyar barátnőmmel Nórával.De még mielőtt beszélhettünk volna egy kis ablak ugrott fel Ben üzenetével.Elég fura hogy email-t küld nekem mivel utálja a számítógépeket,sőt még a mobillal sincsen teljesen kibékülve.
„Nem vetted fel a telefont.Minden ok?”
A kis aggódó mindenit.
-Basszus a telóm!-A zsebemben volt mikor a medencébe este és az öltözőmbe raktam száradni.-De legalább biztos kiszárad reggelre.Majd Skype-on beszélek Nórával.
A kis ablak felugrott és Nóra boldog,mosolygó arca virított a képernyőmön.
-Szia Kriszti!
-Szia N!
-Kezdhetjük a hivatalos részével?
-JAP!
-Meddig láthatunk még a TVD Mia-ja ként?
-Remlem nagyon sokáig.Nem végleg válok meg a sorozattól csak máshol is ott leszek.
-Mi lesz így a kapcsolatoddal.Te és Ben?
-Még nehezebb lesz,de én hiszek a szerelemben és ,hogy sokáig együtt tudunk maradni.
-Meglátogat majd téged akár Atlantában akár Louisiana-ban?

-Nem valószínű,jelenleg ő is forgatni van.Egyéb óhaj sóhaj?
-Már semmi hivatalos.Mennyi az idő nálatok?
-Hajnal három.Miért?
-Hogy fogsz reggel felkelni?
-Dunsztom sincs.De ha már itt tartunk,nem ártana lefeküdnöm.Kaptam egy búcsú party-t.
-És ezt eddig miért nem mondtad?Ez lesz a fő hírem.
-Örülök,hogy belőlem élsz.
-Én is.Aludj jól.-Azonnal ki is lépett a beszélgetésből.
-Te is N.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése