2013. június 18., kedd

23.Évadzárás

Végre eljött a Vámpír Naplók évadzáró epizódjának forgatása is.Mindannyian vártuk ahogy a diákok a tanévzárót.Sajnáljuk,hogy vége lesz a forgatásnak,de azért ünnepeljük hogy végre szabi lesz.Már akinek.Nekem még ott van a True Blood,jó néhány hétig.
-Mik a tervek a nyárra?-Bökött oldalba Nina.
-Még forgatok,aztán kicsit haza megyek.De végig munka van meg jelenések,te is tudod.
-Persze,de mi azért elmegyünk nyaralni Iannal.
-Mi majd ha vége van a True Blood forgatásoknak.
-Menjünk öltözni,mert leszedik a fejünket.
Nevetve váltunk el Ninával.
***
Mit ne mondjak,nem igen kötött le minket a forgatásosdi.Sokkal inkább egymással voltunk elfoglalva,hogy mikor,ki,hova és kivel megy majd nyaralni.És hogy nem akarunk Vámpír Naplókat nézni,semmi pénzért.
-Joseph!Szia,hogy vagytok a barátnőddel?
-Meg vagyunk,mondhatjuk.Kicsit megviselt minket is a pletyka ami rólunk szól.
-Megértem,elég kellemetlen a dolog.
***
Alig vártam hogy végre Louisianaba érjek,Alexhez.AZ egy hét Atlantában hamar elment,szinte fel sem tűnt.
-Végre itt vagy szívem!-Alex felkapott és megpörgetett.-Már hiányoztál.
-Te is nekem.-Adtam neki egy csókot,majd elindultunk haza.
Már a konyhában álltunk mikor Alex megszólalt.-A héten nincs forgatás.
-Komolyan?
-Igen,ez a hét csak a mienk.Meg egy kis buli a stábbal.
-Arra kiváncsi leszek,ha olyan lesz mint az első…
-Nem,most igen is buli lesz és nem fog átcsapni „forgatásba”.
-Nagyon remélem.
-Cserébe  viszont jövő héten nekem hajtás van.
-Pedig reméltem hogy haza utazol velem.
-Nem tehetem,kincsem.Szeretném de nem lehet.
***
-Készülődj,édes,lassan indulunk.
-5 perc!
És valóban 5 perc alatt elkészültem.Ismét a díszletekbe mentünk bulizni,a Fangtasia jól ismert környezete.
-Alex,Christin!Csak hogy ide értetek.-Újóngott Stephen.
-Persze hogy itt.-Mosolyogtam és kiraktam a pultra az üveg pálinkát amit hoztam a stábnak.

-Ez mi a csuda?-Nézett kíváncsian Anna.
-Pálinka,magyar pia.Csak okosan igyatok belőle mert nagyot üt ám.
Mindenki töltött magának és megitták.Jó néhányan prüszköltek és fulladoztak.
-Ti komolyan ezt isszátok?-Krákogott Kristin.
-Igen.-Mosolyogtam.
Az este telt és egyre több felest ittunk meg Alexszel.Nem igen emlékszem hogyan és mikor értünk haza,sőt az este fele sincs meg.
Alexszel egymásba gabalyodva próbáltunk felmászni a lépcsőn.Fent a hálóban Alex durván letépte rólam a ruhám és az ágyra dobott.A csókjai durvák és követelőek voltak.De mégis jól esett,minden mozdulat amivel birtokolni vágyott,minden vad lökést amivel egy másik világba röpített.
Reggel szörnyen másnaposan ébredtem,de Alex is.
-Úr isten,mi történt tegnap este?
-Reméltem,hogy majd te tudni fogod.-Alex teljesen be volt rekedve.-Csak a pálinkádra emlékszem.
-Nekem dereng valami whisky is.
-Nem akarok semmi piáról hallani!
-Kávé?
-Nah az jól esne.
Kába állapotban másztam le a konyhába és raktam fel egy adag kávét főzni.Alex hasonló állapotban rogyott le az egyik konyha székre.
-Holnap indulok haza,te meg mész forgatni.
-Ilyen hamar el telt ez a hét?
-Sajnos,de a következő is gyorsan el fog telni.Majd sietek vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése