2012. július 14., szombat

11. A lehetetlen

Ami kékkel van az magyarul zajlik! Ami pedig dőlt betűkkel az a jelentek része!

Reggel a telefonom csörgésére ébredtem.Tomi keresett.
-Szia édesem.-Tomi kedélyes hangon köszönt.
-Szia,mit tehetek érted?
-Emlékszel mire írtad alá a szerződést?
-Nem tetszik ez nekem Tomi.MI van a szerződéssel?
-Semmi kincsem,csak ma kaptam egy telefont,hogy fel vagy-e készülve a szex jelenetekre.
-Olyan True Blood-os szexre?
-Igen.
-Úr isten!EL sem hiszem hogy ilyenre vettél te rá engem,alig 18 évesen.
-A múlt hónapban újítottuk meg a szerződést!-Mélyet sóhajtottam.
-Tudod mikor lesz olyan jelenet?
-Nem,de hamarosan lehet,ha már felhívtak.Holnap érkezem én is hozzád.
-Na végre.
Még beszélgettünk egy darabig,de hamar elmentem készülődni.Rövid,kék szoknya,hasonló árnyalatú top és kék magas sarkú került rám a hajam felkötöttem és útnak indultam.Ismét taxival mentem ameddig lehetett.Az öltözőmben Paul és Anna sürögtek.Újra olvastam a szövegem,majd hátra dölve vártam míg Anna befejezi a sminkem.
-Mit látok,pletyka lapot olvasol Paul?-Kérdeztem a mai újságra mutatva.
-Ja,általában hamar kiderítem az igazság alapját.
-Nem bánod ha belenézek?-És már emeltem is az újságot.Anna ás Paul egyszerre kiabáltak rám,hogy nem szabad.
A címlapon Ben volt egy szőke cicababával.Elakadt a lélegzetem.
„Az angol színész Ben Barnes már mással sétálgat egy amerikai nagyvárosban míg Christin Hunyadi Louisiana-ban forgat,vajon tuja már a tényt?”
-Egész Amerika hamarabb tudja,hogy szingli lettem mint én.-Nem volt időm a sajnálkozásra,vagy akár csak az elmélkedésre mert az asszisztens hívott a forgatásra.Egészen addig nem vettem tudomást a reggel olvastakról amíg a tegnapi jeleneteket vettük fel.Beállítottak a szobába és kezdődött az új forgatás.Ám immár egyből felvéve.
-Sara,hívd ide nekem Mr.Northman-t.
-Máris anyám.-Sara elment én kibontottam a hajam és levetem a selyem ruhám
Remegve vettem le a selymet.Felűl nem volt rajtam semmi,alul hagyhattam magamon egy bugyit mivel a kamera csak derékig vett..-Mr.Northman.-Hátra néztem a látogatómra miközben Sara kiment és becsukta a dupla ajtót.
-Mr.Northman,megkínálhatom egy kis True  Blood-dal?
-Árulja el miért hivatott felség.-Már pontosan előtte álltam és azokba a csodás szemeibe néztem.
-Ajánlatom van önnek.Hozza el nekem Edington-t és garantálom az érinthetetlenségét a hatalom felől.
-Csak nekem?
-Természetesen a segítőinek is,ha úgy kívánja.-És már meg is csókolt.
Nem  is hittem,hogy ennyire igazi lesz a csókunk.Elevenembe vágott a reggel látottak után.Gépeisen vetkőztettem le Alexandert.Felkapott az ölébe és az ágyra fektetett.Takaró került a derekunkra,hogy ne látszódjon valójában mi történik a takaró alatt.
-Kész van Christin?-Bólintottam Alex alatt.-Alex?-Ő is bólintott.
Vettünk egy mély levegőt,majd fölém hajolt és „szeretkeztünk”.Csupán néhány másodperc kerül majd be belőle és pár percnél nem vehettünk fel többet mégis óráknak tűnt nekem.
-Ebéd szünet!
Kipattantam az ágyból,felkaptam a pólót amit Anna hozott oda nekem és egyből az öltözőmbe sprinteltem.
A telefonom már csörgött.Ben volt az.Remegő kézzel és könnyes szemmel vettem fel.
-Igen?
-Szia,na milyen az új stáb?-A hangja vidám volt,mintha semmi baj nem lenne.
-Remek,vidám és barátságos.Most volt az első szex jelenet és kicsit ki vagyok.
-Hmm a sorozatban az az egyik specialitás nem de?
-De.Remélem megfelelt mert nem akarom többször leforgatni.-Jaj kérlek mond már el végre,essünk túl rajta.-Reggel beleolvastam egy pletyka lapba.
Mély csend volt a válasz.De már ez is elég volt,hogy tudjam,igaz amit az újság írt.
-Mikor ismerted meg?-Most már folytak a könnyeim a hangom halk volt és el csukott itt ott.
-Mikor telefonon beszéltünk a múltkor.Szerettem volna ha tőlem tudod meg.És nem telefonon keresztül.Sajnálom angyalom tényleg.
-Mostmár mind egy Ben.Remélem boldog leszel.-Nem vártam meg a választ csak letettem a telefont.
Leültem az öltözőmben lévő kanapéra és a tenyerembe temettem az arcomat.Csak úgy folytak a könnyeim elmosva csodás arany sminkemet.Kopogás zavart meg és egy ismerős férfi hang.
-Miss Hunyadi csak azért jöttem,hogy..-Félbe hagyta a mondatát és mellém jött.Felnéztem a kezeim közül.Csak egy farmer nadrág volt  Alexen semmi több.
-Kérem Mr.Skarsgård,most nem alkalmas.
-Tökéletes lett a jelenetünk.
-Esdekelve kérem,hagyjon magamra.
-Tehát igazak a lapok.
Feladtam a küzdelmet Alex ellen és hátra dőltem a kanapén.Magam alá húztam a lábam és a plafont bámultam.Mellém huppan Alex is.
-Mennyi ideig tartott?
-Három évig jártunk.Azt fontolgattuk,hogy össze házasodunk.-Keserűen elmosolyodtam.-Mindig azt mondta Ben,hogy egy teliholdas éjszakán,kinyúlt pólóban,szakadt nadrágban,kócos fejjel,mikrózott   kínai mellet fog megkérni.Majd a legrosszabb állapotomban mondja el nekem,hogy én vagyok a legszebb nő a világon.A legrosszabb,hogy komolyan gondoltuk.
Alex maga felé fordította a tekintetemet.
-Maga a leggyönyörűbb nő a világon Christin.-Egyszerűen elnevettem magam.Nem tudtam mást tenni.A hangja,a kiejtése minden,olyan volt minta Ben paródiája lenne.
-Ez borzalmas volt Mr….
-Kérem,csak Alex.Hamár közelebb kerültünk egymáshoz.
-Mi?
-Tudja az ilyen intim jelenet után közelebb szoktam kerülni a kolleganőkhöz.
-Mennyire közel?
-Csak barátok.De ez esetben lehetne több is.-Hitetlenkedve néztem Alex-re.-Még van húsz perc az ebédszünetből,velem tartasz?
-Nem,még telefonálnom kell.Sajnálom.-Alex szomorúan felállt és kiment.
Tomi-t hívtam remélvén,hogy felveszi.
-Miért tetted ezt velem?
-Mégis mit drágám?-Tomi hangján hallani lehetett,hogy valóban nem ért.
-Tudom,hogy tudtál róla.Miért nem mondtad el!?
-Felhívott?
-Is,de elém is kerülnek ám újságok.
-Nem akartam,hogy tőlem tudd meg.
-Elegem van belőletek,akár nőt szerettek akár férfit eszetlen barmok vagytok!-Még soha nem kiabáltam Tomival,de épp itt volt az ideje.
-Drágám megértem,hogy kiborultál..
-Nem,nem értheted!-Lecsaptam a telefont.
Pár másodpercre rá félénken jött be Anna.
-Alex mondta,hogy jól jönnék.-Vettem egy mély levegőt mielőtt még Annára is rákiabálnék.
-Nagyon.Rendbe kéne hoznod.
Forgatáson kívül senkivel sem beszéltem.Még egy pár jelenetet felvettünk,majd elmentem átöltözni.Hírtelen kitárúlt az ajtó és Anna Paquin szaladt be széttárt karokkal.
-Annyira sajnálom,most hallottam a hírt.-Szorosan magához ölelt.-Ha bármikor támasz kellene én itt vagyok neked.
-Hálásan köszönöm Anna.De most csak el akarok jutni a szállodáig és inni egy kicsit.Csak erre vágyom most.És nem ártana Dimitrijjel is törődnöm mert szegényke unatkozik a szállodában.
-Holnap hozd magaddal.
-Mindeképp.-Mosolyogtam Annára.-És bocs de most megyek az italaimért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése