2012. július 13., péntek

10.Az első forgatás

 Ami dőlt betűvel van írva az  a jelenet része.


Alexander a szállodámhoz vitt ahol már tolongtak a rajongóim.Persze kedvesen mosolyogtam rájuk,de Alex elkapott és berángatott.
-Hát ez meg mi volt?
-Nyugodtan fürdőzhet a későbbiekben is a rajongói hadában,de most „buliba” megyünk.
-Máris?Nem korai ez egy kicsit Mr. Skarsgård?
-Ne legyen ennyire el magától.Nem randira hívtam.
-Nem is feltételeztem csupán kíváncsi voltam van-e időm felkészülni rá?
Alexander teljesen elpirúlt.Nem is hittem,hogy zavarba lehet hozni.Kaptam 15 percet felkészűlni a „bulira”.Fogalmam sem volt mit takar ez a jelző.Szólid smink,rövid nadrág,ujjatlan póló és egy magas sarkú szandál került rám.A hajamat kiengedve hagytam,magamhoz vettem a táskám és útnak indultunk.Hamar a Fangtasia vagy más néven a kéjvadász díszletében találtam magam.Két producer karolt át és Alexanderrel együtt kísért a többi színész társamhoz.

Kristi.Stephen,Anna,Alexander,Sam
 -Ők itt Kristi,Stephen,Anna és Sam .Srácok az új kollegina Christin Hunyadi.-Mosolyogva fogadtak mindannyian.-Mennyire fáradt?
-Nem kifejezetten.Miért?
-Akkor kezdhetjük is a forgatást.
-Micsoda??-Elkapott néhány asszisztens  és egy sminkes szobába rángatott.
-Üdv a True Blood-nál.-Zengte a két elrablóm egyszerre.-Én Anna vagyok a sminkes.Ő Paul a fodrászod és a jelmezesed.Elhoztam  a mai napra való szövegét.-Egy vékonyka pakkot kaptam.
-Lényegesen kevesebb mint a Vámpírnaplókban volt ma.
-Ma már túl van egy forgatáson?
-Persze.De nem gond.
Paul felmérte a terepet.Fehérneműre vetkőztetett és maga elé állított.Szakértően hümmögött,majd előkerült némi  arany színű selyem.Egy adagot a derekamra kötött,egy másikat a mellemköré.A tükörben nézegettem az eredményt és próbáltam rájönni mik is ezek.Hát egy hihetetlenül rövid és áttetsző szoknya valamint egy alig takaró „melltartó”.A lábaimra egy bőr szandál került.
-Nem túl kirívó?
-Ez a True Blood bébi.Itt ez a norma.
Leültettek a székre és neki láttak a hajamnak.Loknikra sütötték egy össze kötötték.Arany lett a szemhéjam,az ajkaim és a körmeim.
-Mit szólsz Paul egy kis bronz testszínhez?-Mind ketten mélázva néztek.
-Eszetekbe se jusson.Ennyi untig elég.És még azt sem tudom kit vagy mit fogok alakítani.
Magamra hagytak a kis szövegemmel és végre kinyitottam.Egy leírást találtam az első lapon.Csak nagy általánosságok voltak felsorolva de egyenlőre ennyi is elég.
„Lejla a vámpírok királynője.” hirdette az első mondat.Magtanultam a szükséges dolgokat majd félénken a hatalom kihallgató terme felé indultam.
Alex és Stephen jelmezben beszélgettek egymással.Mikor meghallották,hogy érkezem rám meredtek.
-Ez igen kislány.-Alexander mosolyogva mért végig.-Jöhet a kínzás.
A jelenet egyszerű volt mikor Bill-t kihallgatják beállítok a legidősebb ivadékommal Sara-val.Megkínzom egy kicsit majd Sara-ra hagyom a dolgott.Eric-nél ugyan ezt teszem csak Tomas nevű ivadékommal állítok be.Beálltunk az ajtóba Sara-val és vártuk a jelet.
-Üdv Mr.Compton!Tudja ki vagyok?
-Nem.-Álltam és hagytam,hogy végig nézzen rajtam.-Feltételezem nem a mentő angyalom.
-A nevem Lejla.Lilith az első vámpír legidősebb unokája vagyok.-Bill szeme elkerekedett.
-Bocsásson meg,hogy nem borulok térdre felség.-A szobában lévő asztalnak dőltem.
-Ő a lányom Sara.És most válaszoljon Mr.Compton,miben hisz?
-Az életben.-Jóízűen nevettem a válaszán.
-Halottak vagyunk mind.
-Akkor talán a Hatalomban?
-Tudja én erre nem érek rá.-Az ajtó felé indultam.-Sara neked adom.
Gyorsan átsiettem a másik díszlethez ahol Ericet már javában kínozták a válaszokért.
-Milyen szép nap ez a mai,nem de Mr Northman?-Tomas-szal az oldalamon sétáltam a bent üldögélő Kancellárhoz.
-Felség.Nem egészen értek egyet önnel.
-Nolám,ön tudja ki vagyok,ellentétben a barátjával Mr.Compton-nal.-Egy elbűvölő mosolyt vetett rám Eric.
-A fiú minden bizonnyal az egyik ivadéka.Ha jól tippelek Tomas.-Tomas csak morgott.
-És mi mindent tud még rólam?
-Hogy Gabriell ivadéka.Aki Lilith első fia.
-Lenyűgöző Mr.Northman.De nekem lennének még kérdéseim.Mit gondol miért hozták be ide?
-Hogy cseveghessek önnel.-Ezen még mosolyogtam-Akkor tévedésből?-Ekkor már komolyan néztem Northman-re.
-Melyikkőjük ölte meg Nan Flanagan-t?
-Halott?
-Ne játsszon velem Mr.Northman!-Hangosabban beszéltem és rácsaptam az asztalra.-Melyikkőjük volt?
-Nem is emlékszem mikor láttam utoljára Nan-t.
-Tomas játszhatsz nyugodtan Mr.Northman-el.Én majd a Nora-val foglalkozom.-Eric riadtan pillantott utánam,de már kimentem a szobából.
Megismerkedtem a másik két ivadékommal Elizabet és Nick.Elizabet vagyis forgatáson kívül Emili Nálam egy fejjel alacsonyabb,szőke,zöld szemű szépség,míg Sara azaz Marie magasabb és jóval vékonyabb volt nálam,rövid fekete hajjal és szinte fekete szemekkel.Tomas akinek tényleg ez a neve,izmos és magas,barna szemekkel és félhosszú hajjal.Nick vagyis Louis egy magas,velem,de csupa izom a srác.Szőke tűsi haja és szürke szemekkel megáldva.Fél órát beszélgettem Emilivel és Louis-szal mikor egy asszisztens átkísért minket a kancellárok termébe.
Sara és Tomas már a teremben voltak a kancellárokkal.Elizabet és Nick kísértek be.Amint beléptem mindenki letérdelt.Elmondtuk az imát és mindenki kapott egy cseppet a véremből.Már bent térdelt a két elítélt.
-Őrző mit szándékozik tenni?
-Kivégzem őket,természtesen.
-Cserét ajánlok fel.-Bill kiabált a terem végéből.-Russel Edington-t értünk.
-Russel Edington halott.-Érvelt az őrző.
-Nem az.Nem öltük meg csak eltemettük.-Magyarázta Eric.
-Maga viccel.Az ellenzék legnagyobb hőse,a vámpír aki kitépte egy ember gerincét elő adásban él?A maguk hibájából?-Teljesen magamon kívül voltam.-Ki kéne végezni magukat.
-Gondljon bele felség.Ha egyszer elkaptuk,most is menni fog.-Eric hangja őszintén csengett.
-Ám legyen.
-De..felség..ez..
-Őrző,az imént hoztam egy döntést.Tegyen eleget ennek.
-Máris.

-Éééés ennyi!Mára végeztünk emberek.Holnap fel is vesszük.
-Hogy mi?Ma nem vették fel?
-Nem életem.De holnap ugyan ezt szeretném látni magától.
Az öltözőmben leszedtem magamról a jelmezt és a sminket,majd kisétáltam a forgatás területéről.fogtam egy taxit és a szállodához vitettem magam.A szállásom előtt még mindig rengeteg rajongóm várt.Hát most eleget tettem nekik és oda mentem hozzájuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése