2012. július 5., csütörtök

9. Az utolsó forgatások,az első pillanatok.

Elég nehéz volt felkelni mivel csak két órát aludtam.Álmosan szedtem össze a cuccaim amik a mai forgatásra kellenek.Dimitrij lomhán lépkedett mellettem a lakó kocsimhoz.A telefonom végre kiszáradt és össze rakhattam.Több tucat nem fogadott hívásom van Bentől.És még valami szemet szúrt nekem.A dátum.Ma 4 éve a balesetnek.Eddig mindig otthon voltam ezen a napon.A többi „áldozattal” találkoztam.És a halottakhoz mentünk ki tömegesen.Ma több ezer kilométerre vagyok tőle és dolgoznom kell.Vissza préseltem a könnyeimet,erőt vettem magamon és felhívtam Ben-t.
-Szia.
-Miért nem reagáltál tegnap semmire?Halálra aggódtam magam.-Ben majd hogy nem kiabált.
-Vizes lett a telefonom és nagyon későn értem vissza.Nem akartalak olyan későn zavarni.-Pár pillanatnyi néma csend következett.
Majd Ben nagyon lágyan megkérdezte:-Mi a baj?
-Semmi.Tényleg.Csak fáradt vagyok édesem.Ennyi az egész.
-Hát jó.Ha te mondod.Minden esetre van egy jó hírem.
-És mi az?
-A hét vége fele Atlantában forgatok én is.
-Ez csodá.Csak akkor én már nem leszek itt.
-Hogy mi van?
-Emlékszel, Louisiana.
-Ohh,a fenébe.Akkor majd Joseph-fel elleszek.
-Ja,ha két angol találkozik.Ne haragudj édesem de mindjárt kezdünk.Szia.
-Szia.
Megjelent a sminkesem,a fodrászom és a jelmezesem.Papirokat bújtak majd egy hatalmas adagot a kezembe nyomtak.
-Szöveg könyv.-Tájékoztatott egyszerűen Holly a sminkesem.
Megkaptam a ruhát ami pillanatok alatt magamra kaptam,majd leöltem a székbe és elkezdtem tanulni a szövegem.Mire elkészűltem berontott egy statiszta és lihegve kérte,hogy menjek a Gilbert házhoz.Egy kis „golf kocsi” állt a lakókocsim előtt.Beszáltam és már hajtottam is a forgatásra.Sajnos nem igen sikerült koncentrálnom a mai napon.Sőt ha már itt tartunk egész héten nehezemre esett.A rendezők nem értették mi a bajom,de hiába is magyarázom nekik,hogy az utolsó napok,órák azok amiket együtt töltünk.Nem fogták fel.
A lányok elég bánatosak voltak a héten a félig távozásom miatt.
-Ugyan,ugyan úgy fogok itt is forgatni.
-Tudjuk,de akkor is hiányozni fogsz.-Nina ölelgetett.
-Ki kísér ki a reptérre?-Szinte az egész stáb jelenkezett.De végűl csak Nina,Ian és Daniel jöttek ki velem.Ian hozta a csomagjaimat,Daniel vitte Dimitrij-t,Nina kézen fogva kísért a bejáratomhoz.
-Legyél jó,és ügyes,és szép,és játsz meg győzően a karakteredet és..-Itt félbe szakítottam Ninát.
-Nyugalom édesem.Nem lesz semmi baj.És ne játszd az anyám,nem áll jól neked.Hamarosan találkozunk.
Elbúcsúztam a kísérőimtől és felültem a gépemre.Most csupán néhány órát kellet elszenvednem,ami lényegesen jobban ment mint az Europából Amerikába  való átjutás.
Mikor leszálltam a gépről és megtaláltam a csomagjaimat,próbáltam megtalálni azt a valakit akit értem jött.Addig forgolódtam míg megláttam egy hatalmas,főként lányokból álló tömeget.Végűl is a kíváncsiságom nyert és oda mentem megnézni mi ez a nagy felhajtás.
.




Hát csak nem Alexander Skarsgård magasodott előttem,autogramokat osztogatva.De csak akkor vett észre mikor az egyik lány felsikoltott mellettem a nevetem kiabálva.
-Csak,hogy megérkezett Miss Hunyadi.Engem küldtek ki önért,mondván én kitűnök a tömegből.
-És igazuk is lett.Mehetünk is Mr. Skarsgård.
Felkapta a bőröndöm és kivitt a kocsijához.Egy fekete BMW-be ültünk be és csendben útnak indultunk „Bon Temps” felé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése