2012. július 25., szerda

13.A világ forog tovább

Ami dőlt betűvel van az a jelenet része.




A szálloda éttermében reggeliztünk.Mindenki minket nézett mikor kézen fogva mentünk le.Már csak a kávénkat szürcsöltük mikor mindkettőnk mobilja megcsörrent.
-Igen?
-Hello Christin,Anna vagyok.-A drága sminkesem vajon honnan tudja a számom?-Csak szólok,hogy ma esti forgatás lesz.Szép napot.
-Köszi Anna.Este találkozunk.-Letettem a telefont és Alexre meredtem.-Esti forgatás?
-Igen.-Fülig ért a szája.-Remek ötletem támadt.
-Kezdek félni tőled.
-Felesleges.Remekül fogod érezni magad.
A reggeli végeztével elmentünk Alexhez,hogy átöltözhessen.
-Muszáj kocsival mennünk?-Félénken kérdeztem Alex-től.
-Végül is nem.
Kimentünk a legközelebbi buszmegállóhoz.Az emberek nem tudtak hova tenni minket.A buszon az ellenőr oda se jött hozzánk.Remekül mulattunk az emberek megdöbbenésén.Egy parkban sétálgattunk mikor elszabadult a pokol.Egy rajongó lány csapat szaladt hozzánk.Sikítozva készítették a közös fotókat és kérték az aláírásunkat.Mikor mindenki megkapta beszélgetni kezdtünk velük.Pontosabban én.
-Mondjátok mégis mekkora ez a park?
-Nehogy válaszoljatok neki!-Alex vigyorogva kiáltozott a lányoknak.-Had legyen neki meglepetés.-Hitetlenkedve néztem Alex-re,a lányok pedig tátott szájjal kapkodtak levegő után.
-Christin,igaz amit a lapok írnak Ben-ről és rólad?-Egy szőke fiatal lány,halkan kérdezte tőlem,kipirult arccal.
-Igen,mondanám,hogy szabad a pálya és csapjatok le rá,de tudtommal foglalat.
-És te is?-Sokat sejtetően az Alexszel összekulcsolt kezünkre nézett.
Alexszel egymásra néztünk,elmosolyodtunk majd bólintottunk a lányoknak.Jó néhány közös képet csináltak rólunk.Estére már az egész világ tudni fogja,hogy Alex és én együtt vagyunk.Ám a lányok nagy bánatára búcsút intettünk nekik és tovább sétáltunk.Egy hatalmas erdős,eldugott részen találtuk magunkat.Az avaron feküdve nevettünk és beszélgettünk.Alexnek olyan őszinte,vidám,kedves és magával ragadó mosolya van,hogy egyszerűen elveszek benne.

Közelebb húzódtam hozzá és megcsókoltam,csak ne remegjen tovább a szívem a mosolya láttán.
-Hogy tudott elengedni egy ilyen nőt Ben?-Szorosan magához ölelt és úgy nézte az eget.
-Ha nem tette volna most nem téged ölelgetnélek.-Csak nevetett.
Csak egy napja vagyunk együtt de máris elvarázsol.
-Hoppá,délután 5 óra van.-Alex csodálkozva nézett a telefonjára.-Ideje indulnunk.
Feltápászkodtunk,leporoltuk magunkat és vissza indultunk a buszmegállóhoz.
-Olyan fura,hogy még javában tél van,de itt rövid nadrágban flangálnak az emberek.Meleg van,nyoma sincs a hónak.
-Elég délen vagyunk ahhoz.
Alextől a szállodához mentünk Dimitrij ért,majd együtt szépen bekocsikáztunk a forgatásra.Senki nem kérdezett semmit.Természetesnek vették,hogy időnként együtt érkeznek a színészek.Viszont mindenki örült Dimitrijnek.A nap fő száma lett a kicsi kutyám.Paul különösen örült neki.
-Christin mennyire kényeztethetem el a drágát?
-Semennyire.Paul ne adj neki amerikai kaját,elhízik tőle.
-Ennyire figyelsz arra mit eszik a kutyád?
-Persze,még a végén beteg lesz.
Egy asszisztens beadta a szöveg könyvemet.Jóval vastagabb mint az eddigiek.Riadtan néztem az öltözőmben lévőkre.
-Mivel esti jelentek lesznek olyan szín kell ami kint is látszik és jól mutat.Milyen legyen?-Paul ábrándozva nézte a szekrény tartalmát.
-Világos zöld?
-Remek ötlet.-Izgatottan nézett egymásra Anna és Paul.-Kiengedett lokniba sütött hajjal.Csodás leszel kedves.-Reménykedve néztem vissza rá.
Elő került a világos zöld selyem egy felülre és egy alulra.Kis hümmögés és mérlegelés után kaptam még egy réteget a vállamra,mondván este ilyen ruhában már hideg van.Egy fura zöld szandál is elő került,de végre leülhettem és tanulhattam a szövegem.A körmeim zöldek lettek,a szemhéjam szint úgy.De most legalább az ajkaim más színt kaptak.Cseresznye piros fényt kaptak,amitől majd rémisztőbben hatnak a vámpírfogak.A hajam is elkészült és készen álltam a forgatásra.Este tízig nem lesz sötét így benti jelenetekkel kezdünk.A terem előtt találkoztam Emilivel,Marieval,Tomasszal és Louisszal.Mindegyikükön fura ruha volt.Emili egy fehér kosztümöt viselt,Marie szakadt farmert,és pólót,Tomas öltönyt míg Louison nem volt felső rész csak egy régi viseltes farmer nadrág.
-Louis igazi hippi vagy.-Böktem oldalba.
-Hát ha már Nick egy hippi,mit várhatok tőlem?-Jót nevettünk rajta.
-Figyelem máris kezdenek.-Figyelmezetett minket az asszisztens.
A tanács teremben a kancellárok és az őrző várta megérkezésemet.
-Készen állnak az indulásra?-Kérdeztem a vámpírokat miközben kaptam egy pohár true blood-ot.
-Már előkészítették őket.-Válaszolta az őrző.
-Szeretném ha Sara vihetné őket Bon Thems-be.
-Nem hinném,hogy ez jó ötlet felség.
-Szerintem az!Sara indulj!-Sara kiment,Elizabet az őrző mellé állt.
-Mondja,kedves kihez hűséges?
-A királynőhöz,Lilithhez,és a királyhoz.
-Akkor fogja be,és hagyja,had tegyem a dolgom.-Rivaltam az őrzőre.Majd ivadékaimmal távoztam a teremből.
-Rendben,akkor tízig szabadok.-Közölte velünk a rendező.
Dimitrijjel az öltözőmbe siettünk és elő halásztam a telefonom.Szerencsére Alex a második csörgésre felvette.
-Igen?
-Meddig forgatsz?
-Ma mindenki későig marad.Mindjárt kezdek,de kb egy óra múlva lesz szünetem.
-Rendben.Itt találkozunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése