2012. július 31., kedd

14.Vajon hiba volt?

Letettem a telefont.Felkaptam a jelmezemre egy nadrágot és egy inget,majd Dimitrijjel az oldalamon kifelé indultam a forgatásról.Az utcán sétálgattunk valami éttermet keresve.-Di most jöttem rá,hogy nem tudom milyen kaját szeret Alex.-kétségbe esve néztem le kicsi kutyámra.-Bennel nem voltak ilyen problémáim.Talán kínait?-Gyorsan megráztam a fejem.-Ben mindig a kínai kajával jött.Legyen olasz.Együnk spagettit.Egyszerű,finom és szerintem ő is megeszi.Mit gondolsz?-Dimitrij csak kidugta a nyelvét és lihegett.-Nem vagy túl nagy segítség tudod-e?-Erre sem reagált.Tovább sétáltunk egy szimpatikus étteremig.A bejárathoz ültettem Di-t és a kirívó zöld szandálomban belépkedtem az elegáns olasz étterembe.Jó néhány vendég grimaszolva nézett végig rajtam,ám néhány szemfülesebb észre vette ki vagyok és halkan sutyorogni kezdtek.A fő pincér csak segítőkészen mellém állt.-Jó estét hölgyem,egy személyre?

-Elvitelre kérnék két adag spagettit ha lehetséges.
-Ohajt addig inni valamit,esetleg desszertet?
-Nem,és ha nem túl nagy baj elszaladnék addig máshova is.Negyedóra és itt vagyok.Ígérem.
-Természetesen.Milyen névre tegyük elk?
-Christin.
-Máris készítik önnek.Kiszaladtam,összeszedtem Dimitrij-t és a legközelebbi kisbolt felé igyekeztünk.
A boltban még nagyobb feltűnést keltettem mert ott bemutatkoztam és kértem had jöhessen be Dimitrij is.A pénztáros tátott szájjal bólogatott.Találomra levettem egy dobozt,megmutattam Di-nek,aki azonnal rágni kezdte a konzervet.-Ezt igennek veszem.-Kifizettem a kutya kaját és vissza rohantunk az étterembe.
A pincér amint meglátott már hozta is a dobozokat.Azt is kifizettem,beleraktam a szatyorba amit hoztak nekem és ügyeskedve vissza indultam a forgatásra.Kiszúrt néhány rajongó de nem jöttek oda hozzám csak noszogatták egymást,nekem pedig most nem volt időm rajtuk segíteni.Az öltözőm még üres volt mikor megérkeztem.-Nem is baj van időm evőeszközt keresni.
Felhívtam Paul-t,hogy mégis hol találok ilyet.
-Hozok neked.
-Köszönöm,de két személyre és ha tudsz egy konzerv nyitó is jól jönne.
-Kivel vacsizól?
-Alexanderrel.-Pár pillanatig nem jött válasz.-Paul ott vagy még?
-Igen csak meglepődtem.Máris viszem.
-Köszönöm.Paul öt perc alatt meghozta a kért dolgokat,majd gyorsan távozott is.Nem kérdezett semmit. Gyorsan levettem a nadrágot és az inget nehogy össze gyűrjem a ruhát.Kicsit zavarban voltam,ahogy Alex-et vártam,de tovaszállt amint bekopogott az ajtón.-Szia kicsim.-Mosolyogva jött beljebb.-És neked is szia te kis vadállat.-Leguggolt és megsimogatta Dimitrij-t.-Hmm minek van ilyen jó illata?
-A vacsoránknak.
-Te szereztél vacsit?-Nem tudtam megfejteni az arckifejezését.
-Igen.Van vele valami probléma?
Oda lépett hozzám megölet és megcsókolt.
-Imádlak érte.Azt hittem,hogy majd éhen halok a forgatásokon.Mit eszünk?
-Spagettit.Leültünk a kanapéra minek után Dimitrijnek is adtam enni.Teljes csendben fogyasztottuk el a vacsoránkat.Mikor végeztünk vele Alex végignézett a jelmezemen.
-Nem takar túl sok mindent a maskarád.-Végig simított a jobb combomon.De a könnyed és finom mozdulat megakadt a sebhelynél.Riadtan kapta vissza a kezét Alex.-Sajnálom.Nem akartam.-Egészen eddig észre sem vetted.Most pedig megriadsz tőle?
-Nem riadtam meg,csak…
-Kínosan érint.-Fejeztem be helyette a mondatot,miközben  mind a ketten a padlót bámultuk.
-Nem,dehogy.-Felkapta a fejét és rám meredt.
-Megértem.Egy olyan színésznő akinek nem tökéletes a külseje,rosszúl mutat melletted.
-Ne beszélj badarságokat!-Ekkor már én is ránéztem.- Régóta tudom,hogy mi történt veled és milyen nyomai maradtak.És nem zavar,sőt nem érdekel,milyen hibáid vannak.-Adott egy csókot,és rám mosolygott.
Válaszolni akartam de Anna és Paul rontottak be.-Bocsánat,bocsánat,bocsánat!Christin most át kell öltöznöd.A rendező közölte,hogy ez a ruha neki nem felel meg és vörösben kell pompáznod.És mind erre egy órát adott.Szóval bocsánat tubicáim,de neki kell látnom a munkának.
-Nem baj ha maradok és végig nézem?-Alex rámosolygott Paul-ra is,aki álmodozó tekintettel mondott neki igent.
-Ez a ruha többet takar majd.Na nem sokkal.-Kajánul elvigyorodott.-És a kedvencem ez!-Egy tűzpiros magas sarkú szandál került elő és rájöttem az előbbi vigyor ennek a lábbelinek szólt nem nekem.A ruha felső része ugyan eltakarta a hasam de a felső dekoltázs jóval mélyebb volt a megszokottnál.A szoknya része semmit nem változott,ám a magas sarkúval már egészen más hatást keltett.A hajamat felfogták valami fura kontyba,a sminkem elegáns fekete lett az ajkaim pedig vörösek.A körmömet is átfestették franciára.
-Egyszerűen csodásan nézel ki.
-Köszönöm.-Akart adni egy csókot,de elhúztam a fejem.-A sminkem.Emlékszel?
-Induljatok el mert még tíz perc és kezdtek.-tájékoztatott minket Paul.
Csörögni kezdett a telefonom,amiért már az ajtóból szaladtam vissza.
-Ezt még elintézem és megyek.-Szia drágám.A világháló hemzseg a magán életedtől.Alexander és te,igazán édesek vagytok.

-Köszönöm Tomi.De félek elhamarkodtam ezt a dolgot.Talán túl hamar léptem egy másik kapcsolatba.

-Hiányzik Ben?-Haboztam.Nem válaszoltam neki rögtön.-Kriszti.Hiányzik?

-Persze hogy hiányzik.Életem egyik nagy szerelme,volt.

-Boldoggá tesz téged Alex közelsége?

-Igen.
-Hagylak forgatni.Szia.-A vonal megszakadt,de az agyam mozgásba lendült.Mit is érzek Alex iránt?

Alex vagy Ben?














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése