2012. augusztus 13., hétfő

16.Szeretem?


Reggel álmosan botorkáltam le a hálószobából.Nehezen szokom hozzá a minden reggeli lépcsőzéshez.Alex bérelt lakása hatalmas,csak sérülten elég nehéz benne járkálni.Dimitrij jó kedvűen szaladt mellém és nyújtózott egyet a padlón.
-Alex merre van?-Simogattam meg Dimitrij-t.-Nem tudod mi?-Dimitrij csak csóválta a farkát.
Bementem a konyhába remélve,hogy ott találom,de csak egy cetli várt rám.
„Elmentem forgatni ,próbáljuk bepótolni azokat a jeleneteket amiket a kórházas incidens miatt nem tudtunk felvenni.Szeretlek.Este jövök.
Alex
Ja és Tomi keresett.”
Előkerestem a telefonom és felhívtam Tomit.
-Szia.Hallom kerestél.
-Hogy lehetsz ilyen elérhetetlen még számomra is?-Idegesen,hadarta a szavakat.
-Mi a baj?
-Egy óra múlva indul a géped.
-Mégis hova?
-Atlantába,vissza kell menned.Itt már úgy sem forgatsz semmit míg rendbe nem jön a lábad és eleget lazítottál.
-Köszönöm a törődést Tomi.De a gépet nem fogom elérni,mert nincs itthon Alex és nincs mivel kijussak.
-Pakolj össze 10 perc és ott vagyok.
-Nem Atlantában vagy már 3 napja?
-Nem édesem,itt maradtam veled.
-Ezt jó tudni.Na gyere,próbálok elkészülni mire ide érsz.
-Helyes.
A vonal elnémult ,de én már hívtam is Alex-et.De most csak a hangposta vette fel.
-Szia szívem,Tomi most mondta,hogy nem sokára indul a gépem Atlantába.Sajnálom,hogy nem tudok személyesen elköszönni.Igyekszek vissza.Puszi.
Fel „szaladtam” pakolni és mire Tomi megérkezett készen is voltam.Felkaptam Dimitrij-t és beültünk a kocsiba.
-Veled együtt megyek Atlantába,alig várom,hogy oda érjünk.
-Mi van veled Tomi?Csak nem vár ott valaki?
-De.-Kicsit elpirult.
-Komoly a helyzet?
-Már randiztunk párszor és úgy néz ki komoly az ügy.
-Hogy hívják?
-Albert.Meg kell ismerned amint vissza értünk Atlantába.
-Mindenképp.
A repülő utat végig beszélgettük.Mikor leszálltunk csörgött a telefonom.
-Szia,most komolyan itt hagytál?
-Sajnálom Alex,Tomi 10 percet hagyott a dolgokra.Nem volt időnk bejutni a forgatásra.
-Remélem többet ezt nem játszod el.
-Nem áll szándékomban.
Nem beszéltünk sokat őt hívta a munka engem pedig a pakolás.A bérelt ház mint mindig üresen várt.

Ma már nem forgatok,így elő vettem a laptopom és bekapcsoltam.Anya azonnal megtalált.
-Édes drágám,olvastam ami Ben-nel és veled történt.-Annyira lefoglaltak az események,hogy teljesen megfeledkeztem róla.
-Igen,elég durva volt.De hát ez van.
-Hamar túl tetted magad rajta.Ki az az Alexander ő..
-Skarsgard-fejeztem be anya helyett-És egy kollégám.
-Az újságok szerint több mint kolléga.
-Anya te mióta olvasod azokat a vacakokat?
-Amióta kiteregeti a magán életed, amiről sem N sem én nem tudunk.
-Óh ez remek.Tudod elfoglalt voltam.
-Erről jut eszembe,N nagyon keresett és kért,hogy amint el lehet téged érni beszélj vele.Nagyon ki borult valamin.Menj beszélj  vele.-És kinyomta a beszélgetésünket.
-Kösz anya.-N is fent volt skype-on így rácsörögtem.-Szia N.Hallom kerestél.
-Úr isten te nem szörfölsz a neten és nem olvasol újságot?
-Nem igazán.
-Minden az Alex-el való kapcsolatodtól hemzseg.És nem mind a jó értelemben.-Megadott egy linket,hogy nézzem meg magam.
„Christin Hunyadi újdonsült kedvese a nála 16 évvel idősebb Alexander Skarsgard.Minden kedvese egyre idősebb.Ben 10 évvel idősebb nála,ami önmagában is nagy port kavart,de ez egyenesen botrányos.Vajon a következő már egyidős lesz az apjával?Vagy a vámpírnaplók forgatásáról szerzi be?”
-Ezt nem hiszem el.
-És rengeteg rajongód ért egyet vele.De a népszerűséged az egekben.
-Teszek a népszerűségemre.Mit írtál a honlapodra?
-Csak annyit,hogy még nem mondtál róla semmit,még nekem sem.
-Akkor írd ki,hogy Alex és én boldogok vagyunk,észre sem lehet venni a 16 évet.És ha valakit zavar a boldogságom vagy a korkülönbség,akkor nem kell nézegetni az újságokban,a hírekben vagy a neten.
-Így küldöd a népszerűséged a padlóra-Fancsali képet vágott N.
-Nem baj.Csak tedd ki.Köszi.-Megszakítottam a beszélgetést,kikapcsoltam a laptopot.Szinte azonnal csörögni kezdtek a mobiljaim.Csak azt vettem fel amelyiken Tomi keresett.
-Most olvastam a dolgot.Ez lett az egyik legnagyobb botrány.Csak az elválásunk óta 20 hívást kaptam,hogy menj el valami show-ba ,vagy adj interjút.
-Igent mondtál bármelyikre is?
-Dehogy is.Ez a szerelmi életed,ebben csak te dönthetsz.De mint hallom téged is zargatnak.
-Igen.Nem akarok interjút adni.Hagyjanak békén.
-Megértem.Menj találkozz a barátaiddal,kapcsolódj ki és ne foglalkozz velük.
-Úgy lesz.
Ninaval és Iannal találkoztam pár órával később.Nina kiborúlt a pletykák miatt,Ian pedig azon,hogy lesérűltem.
-Nem hiszem el.Mire lesznek még képesek a „rajongók”?-Nina tajtékzott a dühtől.
-Szívem,engem vettek célkeresztbe nem titeket.Nem nagy szám majd túl éljük valahogy.
-Ninanak igaza van.Tenned kell valamit,hogy leálljanak.-Ian szűrcsölt a kávéjába két mondat között.
-Még azt sem tudom Alex tud-e a dologról.
-Mesélj róla.-Nina megfogta a kezem és hatalmas szemekkel nézett rám.
Pár pillanatig csak néztem magam elé.-Csodálatos.Leírhatatlan érzés vele lenni.Bennel a kapcsolatom kiegyensúlyozott és idilli volt.Két felnőtt ember érett viszonya.De Alexszel soha nem tudom mi vár rám holnap.Hogy milyen őrültséget talál ki, csak hogy nevetni lásson.
-Szereted őt igaz?-Nina kérdése elevenembe vágott.
Csak habogtam össze vissza.Nem tudtam neki mit felelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése