2012. augusztus 13., hétfő

Díj

Kértelek titeket,hogy szavazzatok,remélem megtettétek,ha nem még megtehetitek.És kérem is hogy tegyétek.
Viszont legjobb barátnőmtől kaptam egy díjat Duditól.






A szabályokról: 

  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell 
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés


11 dolog magamról: 
1.A világon mindennél jobban szeretem a testvéreimet.2.Ki nem állhatom ha hülyének néznek.
3.Szeretek "fontoskodni",bármilyen programot megszervezek kisebb nagyobb csoportoknak,akár az osztályomnak,akár csak a haverokkal mennénk valahova és még élvezem is.
4.Szeretek sportolni bár most már kevés időm van rá.Kedvencem a karate,igen valóban nagyon nőies sport,de több mint 6 éven át űztem a hét minden napján és a szívemhez nőt,sajnálom,hogy már nem tudok eljárni az edzésekre.
5.Imádom a fantázia világát,bár gondolom észrevettétek,ha már 3 blogot vezetek+ egyet felesbe.Megszámlálhatatlan mennyiségű történet van a fejemben,de sem energiám,sem időm,sem helyem nincs ennyi mindent leírni.
6.Utálom,ha néznek miközben írok.Idegesít ha nekiállnak kijavítani,hogy valamit rosszul írtam vagy nincs értelme.Majd ha teljesen kész van a fejezet vagy könyv akkor bele lehet szólni.
7.Imádom a horror,trhiller,fantazi és 18+-os könyveket.De ugyan ezeket filmben már annyira nem szeretem.
8.Van bakancs listám,de még egy sem vált valóra lóra.
9.Oda vagyok a musical-ekért Tagja vagyok egy musical társulatnak.Persze még csak kezdő szinten.
10.Anime fan vagyok úgy 10 éves korom óta,a szobámban nincs olyan hely ahonnan ne ez kiabálna a belépő arcába.Abszolút favoritom:Blood+,Kuroshitsuji,Rosario+Vampire,FMA,FMP,Inuyasha
11.Köröm mániás vagyok,minden héten új mintát festek a körmeimre,de ugyan akkor nem vagyok az a finnyás kiscsaj aki "ezt nem csinálom mer letörik a körmöm",padokat,székeket pakolok ha kell.Verekszek ha arra van szükség és teszek rá ha letörik.

kérdések:
1. Mióta írsz?
1.Hivatalosan csupán két éve.
2. Ha találkozhatnál egy hírességgel ki lenne az?
2.Nem tudok egyet választani.Alexander Skarsgard,Ian Somerhalder,Nina Dobrev és még van néhány.
3. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
3.Időnként szoktam.
4. Tudja a családod, hogy írsz?
4.Apa tudja,de még egy fejezetet sem olvasott el.
5. Miért kezdtél el írni? 
5.Már annyi minden volt a fejemben, muszáj volt leírnom.
6. Melyik a kedvenc könyved?
6.Erre sem tudok csak egyet mondani.Imádom Lara Adrián:Éjjfél szülöttei sorozatát.Richelle Mead:Vámpír akadémiáját.
7. Mi leszel, ha nagy leszel?
7.Gyümölcs a jogobellában:D Egyébként drog és toxikológus
8. Mitől szoktál ihletet kapni?
8.Könyvek,sorozatok,filmek,zenék,ember.Igazándiból mindentől.
9. Gépelés vagy kézzel írás?
9.Mindektővel szoktam dolgozni.Van olyan amit csak gépen írok és van amit kézzel is.
10. Van már befejezett történeted?
10.Teljesen befejezett még nincs.
11. Hány blogot olvasol egyszerre? 
11.Fú sokat nem tudom pontosan.
 

Az én kérdéseim:
1.Miért pont ebben a témában írsz?
2.Ha volna három kívánságod mi lenne az?
3.Fantázia vagy valóság?
4.Filmek vagy könyvek?
5.Van már beteljesült kívánságod?
6.Miért kezdtél el írni?
7.Van kedvenc sorozatod?
8.Női főszereplős történeteket kedveled jobban vagy a pasisat?
9.Szabadban szeretsz inkább írni vagy a szobában?
10.Ki a példaképed?
11.Milyen zenéket szeretsz? 

És akiknek küldöm:
marie anne audrey 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése