2012. szeptember 3., hétfő

18.Taylor Faye

Ígértemhez hívem az első tanítási napon megkapjátok az új fejezetet.Remélem mindenki végig izgulja majd ^.^

Természetesen senki sem várt a reptéren.Taxival mentem Alex lakásáig.Senki nem volt otthon,bizonyára forgat még.Nem pakoltam ki csak beállítottam a bőröndöt a sarokba,kiengedtem Dimitrijt az udvarra és elő kerestem a telefonom.Stephen-t hívtam fel elsőként hátha tud valamit Alexről.
-Sajnálom,de ma nem forgatunk.Valahol a városban lehet.Nem emlékszel Anna,mit mondott Alex hova megy ma?-Egy darabig csend volt,majd hümmögött egy darabig Stephen.-Állítólag egy régi barátnőjével látták ma a belvárosban.
-Köszönöm.
-Nála vagy már?
-Igen,és csak remélni tudom,hogy egyedül jön haza.
-Felhívhatom neked..
-Semmi kép,meglepetés akarok lenni.
-Az biztos,hogy meg fog lepődni.Ne haragudj de..
-Menj csak,nem akarlak feltartani.
Idegesen járkáltam fel-alá.Rengeteg rettegéssel eltöltött óra után,kattant a zár és nyílt az ajtó.
-Szia.-Köszöntem a belépőnek idegesen.
-Ó,Christin,hello.Nem úgy volt,hogy két nap múlva érkezel?
-De,de úgy gondoltam,örülsz,majd,hogy előbb jöttem.-Még mindig az ajtóban állt,de egy türelmetlen hang a háttérben megzavarta.
-Drágám,kivel beszélgetsz?-A női hang lassan testet öltött velem szemben.
Egy nem túl magas,vékony,törékenynek ható,szőke hölgy lépett be a lakásba.A cipője sarka idegesítően kopogott a parkettán.A mosolya vörös árnyalatban játszott a mázsányi rúzs alatt.Rám villantott egy 250w mosolyt,közelebb jött és nyájasan bemutatkozott.
 
-Taylor Faye vagyok.Te pedig Christin Hunyadi ugyebár?-Kedvesen felém nyújtotta a jobb kezét és várt.-Nagy rajongód vagyok.
-Nagyszerű.És mit csinálsz a barátommal?-Egyikük sem felelt.-Ennyi?Egy cikknek kell megjelennie,vagy egy képnek a neten és te máris dobsz engem?
-Mit vártál?Mindenki azt kérdezte,hogy viselem a barátnőm félretekingetését.-Alex tudomást sem vett Taylorról,szinte átgázolt a lányon,csak hogy a képembe kiabálhasson.
-Mit kéne tennem Alex?Üljek itthon míg te forgatsz?Ne jelenjek meg a nyilvánosság előtt?
-Nem,ne legyél kurva a kamerák előtt!Nem volt nehéz elvárás.De te nem tudod megállni,hogy szét ne tedd a lábad egy kollégádnak.-Egy hatalmas lendülettel megpofoztam.Könnyes szemmel néztem rá,
- Egy utolsó szemétláda vagy Alex.-Össze szedtem Dimitrijt és a bőröndöm,de még az ajtóból vissza szóltam.-Remélem Taylor te nem leszel a kamerák elött.Úgy túl élhetitek.
Kifelé menet azonnal felhívtam Tomit.
-Hol vagy?
-Te sírsz?
-Nem,én zokogok,hol vagy?
-A szállodában.147-es szoba.
Futottam a bőrönddel és a kutyámmal a fél városon át,sírástól elkenődött sminkkel.Mikor Tomi meglátott még fel is sikoltott.
-Add ide a cuccaidat,a kutyát és tusolj le.
-Rendben.
Vagy másfél órán át álltam a hol meleg,hol jéghideg víz alatt.Elmélázva,vajon csak reklám fogás voltam az oldalán.Vagy csak férfi egója akart megszerezni.Talán soha sem tudom meg.Mikor kijöttem Tomi Dimitrijjel a mellkasán nézte a tv-t.Amint meglátott letette a kutyát,és felült.
-Jobban vagy?
-Egy fikarcnyival se.
-De már nem nézel ki elrabolt szűznek.
-Köszi.Sokat segítesz rajtam.
-Tudom.Gyere N már egy órája beszélni akar veled.
Lerogytunk az ágyra és bekapcsoltuk a laptopot.
-Úr isten drágám.Tomi mesélte mi történt.Annyira sajnálom.
-Utálom mikor igazad van.
-Hogy hívták a lányt?
-Taylor.
-Utálom a Tyalorokat.-Tomi mellettem háborgott.-Csupa rossz emlékem van velük.És íme még egy.
-Nem tudom,hogy megbocsássak-e neki.
-Eszedbe se jusson!-Egyszerre rivallt rám a mellettem ülő meleg barátom,és a monitor túloldalán őrjöngő,csodásan szép és kedves barátnőm. 
-Felvitt egy másik lányt,ezzel teljesen elhatározva,hogy te nem kellesz neki.-N racionálisan és kegyetlenül állt a dologhoz.
-Ne legyél ilye feminista.-Mosolygott Tomi.-Drágám ha nem jön utánad egy órán belül akkor szóba se állj vele.
-Egy óra?Miért annyi?
-Mert lassan vége a napnak.Pontosan egy óra múlva.
-Annyi megpróbáltatás ért,hogy észre sem vettem.
-Gondoltam.
-Errő jut eszembe,nekem holnap órákra kell mennem.-N idegeskedett.
-De nálatok még csak este 7 óra van.
-De még tanulnom is kellene.
-Menj csak,holnap majd hívunk.
-El is várom.
Kikapcsoltuk a gépet és a tv-t.
-Próbálj meg aludni.Nem jó ha idegeskedsz.
Bebújtam a takaró alá,Tomi leoltotta a villanyt és elaludt.Én képtelen voltam erre,csak néztem ki az ablakon az éjszakába és vártam,hogy Alex ideérjen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése