2012. szeptember 3., hétfő

Új díj!



Ismét kaptam egy díjat a drága Dudi tól.Amiért nagyon hálás vagyok neki.

Szabályok:
1.Tedd ki a díjat!
2.Írj magadról öt dolgot!
3.Jellemez magad négy szóval!
4.Küld el három embernek!
  1. Bár még fiatal vagyok pánikszerűen rettegek a saját öregedésemtől.
  2. Nincs olyan ember e földgolyón aki mindent tudna rólam.Vagy teljesen ismerne.
  3. Imádom az állatokat.És a sajátjaimat hajlamos vagyok kicsit elkényeztetni.A kanapén alhat a kutya,az ölemben nézi a tv-t a macska.
  4. Nem szoktam stresszelni,ha valami miatt mások stresszelnek azt általában letojom.
  5. Enyhén szólva is nagyon feledékeny tudok lenni,de ha ez még csak olyan dolgokkal esne meg amit nem akarok megcsinálni,de sajna válogatás nélkül történnek meg.
kedves,figyelmes,talpraesett,megfejthetetlen
Akinek küldöm:
Fiona


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése