2012. szeptember 23., vasárnap

20.Tavasz

Hihetetlen az idő,felfoghatatlan.Állandó,változó,de mégis megváltoztathatatlan.A tavasz lassan kúszik hideghez szokott lelkembe,mámorító békével árasztva el.Ahogy lassan ébred a világ úgy én is feltöltődök energiával,lelkesedéssel.A forgatásokon a legmerészebb ruhákban parádézok,magas sarkúban futkosok.Mikor épp nem a kamerák előtt vagyunk Alexszel töltöm minden pillanatom és nem nézünk egy újságba se.Tomi  is megérezte a tavasz zsongását és vissza rohant Atlantába.Még N is fontolgatja,hogy kijön hozzánk látogatóba.
-Alex szeretném ha most te is beszélnél N-nel.
-Most?
-Igen,van néhány szabad óránk mielőtt elmennénk forgatni.
-Mi lenne ha inkább vissza bújnál velem az ágyba?
-Most igen is beszélni fogsz N-nel.-Nagynehezen mellém feküdt az ágyon,fejét a vállamra hajtva.-Szia N!
-Szia angyalom!És üdv Mr.Skarsgard!
-Kérlek csak Alex,ne félj tőlem N.
-Köszönöm,nos mi a helyzet ott nyugaton?
-Minden jó,telnek múlnak a napok-hetek.-Meséltem N-nek,miközben Alex csókolgatni kezdte a vállam.-Alex,ne most.N-nel beszélgeTÜNK.-Alex szomorúan nézett fel rám,de abba hagyta. -És mi van otthon?
-A szüleid nagyon meg akarják már ismerni Alexet.Marika folyamatosan piszkál,hogy rángassalak már haza titeket.
-Igyekszünk.-Ígérte meg Alex.
-Jaj még nem is meséltem mit találtam a neten.Egy csodás képet rólad és egyet Benről.A következő szöveggel”Botrányos szakítás után viharos párkapcsolatok.”Szerintem igazán aranyos.


-Szerintem nem.Mióta szétmentünk de még mindig nem hagynak békén minket.
-Jaj angyalom,figyelj „Míg Christin látszólag zavartalanul éldegél botrány sújtotta kapcsolatában,addig Ben falja a nőket.A hölgyet aki miatt elhagyta Christint már rég óta nem látni az ifjú angol színész oldalán,de helyette szinte hetente új partnerre mutogatja magát a népes utcákon.Úgyan az elmúlt héten össze hozták a Christint egyik kollégájával a szintén párkapcsolatban élő Joseph Morgennel az új kapcsolata Alexander Skarsgarddal épp olyan csodásan tetszik a kamerákba mint eddig.Vajon meddig bírja Ben Barnes a magyar üdvöske nélkül?”
-Bájos.-Mintha csak Eric szólalt volna meg mellettem.
-Fúú soha,de soha ne szólj hozzám ilyen hangon.-Borzongott N.
-Hát még ha hallanád a többit.-Sopánkodtam.
-A kedvence a Beautifull Ladys-Eric megszokott kiejtésével,beleborzongtam a szavaiba.-Én mondtam.
-Hányszor megbeszéltük,hogy ezt ne.
-Jaj szívem,elszoktál tőlem.
-Na ja.Jut eszembe N..
-Midbe?-Vágot közbe N,ezen remek beszólásán Alexszel jót kacagtak.Csupán én nem osztoztam bámulatos szellemiségükön.
-Borzasztóan éretlenek vagytok.-Szipogtam.-Szóval a témába vágva,mikor akarsz hozzánk eljönni?
-Nos remek barátnőd leszek ugyan is próbálok holnapra megérkezni hozzátok és majd veled megyek Atlantába is.
-Hogy mi??Meddig utazgatsz majd velem???-Majd kiugrottam a bőrömből.Már majd fél éve nem láttam élőben Nórát.
-Csupán csak egy hétig,másfélig.És nem teljesen hátsó szándék nélkül.
-Valahogyan sejtettem,mi is kéne neked tőlem?
-Tőled csak annyi,hogy végre lássalak.Az államvizsgámhoz pedig egy tesztet kellene kitöltenie a kollégáidnak és neked is.
-Minek neked ez?
-Azt vizsgálom hogy híres emberek átlagbn hogyan viszonyulnak a rajongókhoz,a paparazzikhoz.Mennyire zavarja őket ha bele szólnak a magánéletükbe illetve mennyire szeretnének visszatérni a „tudatlanságba”.
-Szép kis témát választottál.-Alex szája tátva maradt.-Mikorra is kell ez neked?
-Nyár közepére kell beadnom.De addig ki is kell ám elemeznem.
-Nem irigyellek N.-Csóváltam a fejem-Ilyenkor örülök,hogy nem mentem egyetemre.
-Erről még majd beszélgetünk.Most megyek pakolni.Holnap hajnalban érkezem.-Dobott nekünk egy puszit majd elsötétült a kép.
-Olyan hiperaktív mint Tomi?Mert ha igen,bőröndben teszem fel az Atlantai járatra.-Fordult felém Alex.
-Nem olyan,sokkal roszabb.Készűlj fel egy igazi csajos hétre.
-Remek-mondani  akart még valamit,de inkább sóhajtott egyet-inkább menjünk forgatni.

***
Hajnalban már kint álltunk a reptéren,álmos szemünket törölgetve.N bőröndöt húzva maga után,integetve rohant felém.Nyakamba kaptam régen látott barátnőmet.
-Istenem de nagyon hiányoztál!-Olyan erősen szorított,hogy alig kaptam levegőt.
-Te is nekem.Nem akarok gonosz lenni ,de nekünk forgani kéne.Velünk tartasz vagy kipakolsz ma?
N elengedett és sértődött képet vágott.
-Nem akarsz bemutatni az új kollégáidnak!?Micsoda dolog ez kérem szépen.
-Lányok nem beszélhetnétek úgy,hogy esetleg én is értsem?-Alex elvette N-től a bőröndöket és mint a tenisz meccseket nézte az idegen nyelven karattyoló vitánkat.
-Bocs drágám.Menjünk forgatni mert a végén Paul nem ad rám ruhát.-Alex tekintetében huncut fény csillant.-Felejtsd el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése