2012. december 1., szombat

21.Csiiiiz

Ez egy igazán rövid fejezet lett sajnálom,de máris hozom a következőt ahogy megígértem.



Mindenki kedvesen fogadta Nórát.Paul persze rendesen leszidott,amiért nem volt ideje kinézni a megfelelő ruhát rám.
-Nora mond,hogy segítesz nekem.-kérte Paul hatalmas szemekkel.
-Mindenkép.-Mosolygott vissza N.-Christin én leszek a személyi asszisztensed jó?-Nézett rám.
-Drágám,az a vágyad,hogy diplomásként a csomagjaimat hurcibáld és időpontokat egyeztess Tomival?-Csak morgott valamit.
-Mikor jössz vissza?-Alex fájdalmasan nézett rám amiért máris vissza kell utaznom.
-Nem sokára.Ha lehet,most ne találkozzak semmilyen Taylorral,oké?
-Soha többé.Azt hittem elhagysz.
-Készültem.-Adott még egy utolsó csókot és elengedett.
N-nel az út csodásan telt.Teljesen elvonta a figyelmemet.Az Atlantai reptéren Tomi várt minket.
-Drágáim.Végre együtt vagyunk.
-Tomi hol van az a jóképű fiatal ember akit be akartál nekem mutatni?-Szomorúan csóválta a fejét.
-Nem értette meg a mi kapcsolatunkat.Féltékeny lett rád és ezért dobtam.-Hárman átkaroltuk egymást és össze ölelkeztünk.-Induljunk mert ki kell pakolnotok és neked meg sok dolgod lesz itt Angyalom.
-Egy perc nyugtom sem lehet melletted igaz drágám?
-Miért is lenne?-Nevetünk.
Az édes kis házam csendben várt rám,vagyis most ránk.Mosolyogva pakoltunk ki és próbáltuk rendbe rakni a poros lakást.
-És majd minden nap hajnalban kelsz csak,hogy Krisztivel mehess forgatni?-Faggatta Nórát Tomi a konyhában.
-Nagyon úgy fest.
-Én képtelen lennék.De hát ez én vagyok.Holnap a foratás után fotózásra kell menned Angyalom.-Közölte csak úgy mellesleg Tomi.
-Hogy mi van?
-Jól értetted.Fotózás lesz,de nem csak neked.Az egész szereplő gárdának.

-Kérem Miss Hunyadi álljon szorosan Mr.Somerhalder mellé és ölelje át,egy kis gonoszkás mosolyt is kérnék.-Adta az utasításokat a fotós.
Persze Iannel követtünk minden momentumot.Szorosan egymáshoz simultunk és gonoszul mosolyogtunk a gépbe.
-Most kérném Mr. Davis csatlakozzon Miss Hunyadihoz.-Ian helyet cserélt Matt-tel-Mutassanak nekem igazi szerelmet.
-Már bocsánat de Alaric és Mia nem alkotnak egy párt.-Tájékoztattam, a fotóst.
-De szeretnének.Mi most ezt jelenítjük meg.Szóval bújjanak egymáshoz és ha még egy csók is lenne a rajongóik megőrülnének.
Matt-tel egymásra néztünk és egy finom amolyan gyerekszerelemre jellemző csókot loptunk.
-És még maguk színészek?
-Kérem,Mr.Én-vagyok-a-fotós-én-dirigálok –Pattant fel Tomi a háttérből igen határozott hangon.-Valóban színészek,tudja maga az mit jelent?Majd én felvilágosítom.Azt jelenti,hogy a kamerák és a nézők előtt tökéletesen alakítják a karakterüket ideig-óráig,de a fényképező gép előtt nem szoktak órákon át csókolózva állni,és főleg akkor nem ha ez csak egy fikció!-Mindenki tapsolt.Tomi igazán elnyerte a barátságát mindenkinek,hogy így kioktatta a fotóst.Onnantól a fotózás remek hangulatban telt,mindenki nevetett.
Az utána következő közös vacsorán hozta fel N a tesztet.
-Srácok,tudom,hogy nem vagyok  a csapat tagja,de régóta ismerjük egymást.
-Dehogy nem vagy csapat tag.-Kiáltotta Ian.-Rengeteg időt töltöttél velünk,igen is csapat tag vagy!
-Köszönöm.-N-nen látszott,hogy elérzékenyűlt.Mindenki megígérte neki,hogy holnapra kitölti a tesztet.
-Christin,tudnál egy percet rám szánni?-Suttogta Ian.Elmentünk egy nyugodtabb részre.-Beszéljünk az írónkkal,rendezővel és a producerekkel.
-Miről?
-Ha hagynád,hogy befejezzem.-Bűnbánóan néztem rá.-Hát arról drágám,hogy Nóra is szerepeljen.
-Tudod,hogy ha ketten próbáljuk nem fognak bele menni.
-De hát ott vannak a többiek,ők is segítenek majd nekünk.Hisz mindenki szereti Nórát.
-Mostmár értem.
-Mit?-Ian értetlenül nézett rám.
-Hogy Nóra miért kel hajnalban hogy eljöhessen a forgatásokra.Tényleg csapat tagnak tekintitek.
-Nem.Mi család vagyunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése