2012. december 1., szombat

22.„Sztárok Amerikán innen és túl”

Napok csak úgy szálltak,míg újra repülőre ültünk Nórával,Louisiana felé.N repesett az örömtől,hogy végre megvannak a tesztjei és elemezgetheti szeptemberig.
-Mi lesz ha vissza értünk Alexhez?
-Hogy-hogy mi lesz?Forgatunk és az első közös interjút is leadjuk.
-Már javában írják a keresztkérdéseket.
-Nekem mondod?Jönnek majd a kérdések Ben-ről,Josephről és a közös jövő kérdése Alexszel.
-Hisz százszor kérdezték már tőled ezeket,most sem lesz másként.-És én botor hittem neki.
-Lányok,öröm titeket újra látni.-Alex átvette a bőröndjeinket.
-Mióta  vagy te ilyen illedelmes?-Gyanakodott N.
-Már megint egy Taylor vár otthon?-Omlottam össze.
-Jaj dehogy,csak gondoltam sok a cuccotok.-Jött oda elém.-De ha ez probléma vihetitek ti is.-Lehajolt és végre megcsókolt.
-Mikor is leszünk végre szabin?
-Május közepéig forgatok.
-És tényleg.Menjünk haza,fáradt vagyok.

-Reggelt tupicáim.-N mosolyogva szürcsölte a kávét,miközben mi álmosan csoszogtunk kifelé.-Nem aludtatok sokat mi?-Benfentes mosolyt villantott a kávé felett.
-Inkább adj olyat nekem is.
-Tomi a lelkemre kötötte,hogy időben indítsalak el titeket az interjúra.
-Rendben.
-5 percetek van.
-MI?-Alexszel egyszerre förmedtünk N-re.
Semmit nem kérdeztünk csak felrohantunk öltözködni.Felkerűlt rám egy fekete szoknya,egy kék ing és a fekete magas sarkú szandim.Felkötöttem a hajam és halványan kisminkeltem magam.Alex is kék inget vett fel,egy sötét kék farmerral.Lerohantunk a kocsiba és percek alatt a csatorna székházánál voltunk.
-Köszönjük,hogy eljöttek.-Köszönt a producer.
-Nagy örömmel jöttünk Mr….
- Mr.Kovács.-Fejezte be a mondatomat a producer.
-Maga magyar?
-Nem Horvát vagyok.-Mosolygott.-Jöjjenek velem.
Egy öltözőbe vezetett minket.A sminkes és a stylist csillogó szemekkel fogadott.Hamar egy szürke ruha került rám és egy gyönyörű fekete magas sarkú.a hajamat kiengedték és enyhén besütötték,a szemeim pedig egy macskáéra emlékeztettek.
-Mintha nem is Christin lennél.-Mosolygott szemérmesen Alex.
-Várj míg veled is végeznek.-Grimaszoltam.
Kapott egy kockás inget,és egy világos farmert és e mellé olyan őrült tudósos frizurát kapott.
-Nos?-Nézett vidáman felém Alex.
-Egy igazi Norvég favágó,aki betévedt egy tudományos laborba.
-Köszi.Drága a hajammal nem lehetne valami mást kezdeni?-Faggatta kedvesen a sminkest.
A hölgy egy bólintással elintézte és kifésülték a haját.Mr Kovács izgatottan jött vissza.
-Indulhatunk?Mindjárt kezdünk.
A stúdió rakásig volt nézőkkel,a háttérben sürögtek az emberek.A rendező vissza számolt és egy jól öltözött fiatal férfi jelent meg.A női vendégek egytől egyig felsikoltottak.
-A helyi macho?-Suttogtam Alexnek.
-Valami olyasmi.Inkább helyi tv-s sztár.
-Szép jó estét mindenkinek!-Ült le a székébe a férfi.-Matthew Steele vagyok örülök,hogy ismét velem tartanak a „Sztárok Amerikán innen és túl”-ban.Ma este két vendéget is köszönthetünk ráadásul együtt.Köszöntsék szeretettel Alexander Skarsgardot és Christin Hunyadit.-Hatalmas taps kerekedett.
Mosolyogva sétáltunk a székek felé.
-Nagy megtiszteltetés veletek találkozni.-Kezdte mosolyogva Matt.-Igazán érdekes pár vagytok.Alex Svéd te Christin Magyar és Amerikában éltek és dolgoztok.Szeretitek?
-Amerikát vagy a munkánkat?-Kérdeztem vissza Matt legnagyobb meglepődésére.
-Mindkettőt.
-A munka,igen,nos mit is mondhatnék?Rengeteg és időnként sajnálom,hogy nem vagyok sem vámpír sem boszorkány vagy ilyesmi.Több helyen lehetnék egyszerre.-Alex igen vidáman figyelte a válaszom.
-Engem azért kicsit zavar,hogy ennyit dolgozol.Nehéz veled lenni.-Mindenki sóhajtozott.
-Amerika pedig.-Próbáltam nem tudomást venni Alex előbbi szövegéről.-Olyan mint a filmekben.És sajnos vagy hál istennek nem egészen értem a szokásokat itt.
-Ne aggódj édesem,régebb óta élek itt kint mint te és én sem egészen értem.
-De azért van olyan itteni szokás, amit megtartotok otthon?-Vette át a beszélgetést Matt.
-Én a hála adást.-Felelte megadóan Alex.
-Én a Halloween-t.De csak mert úgy is megtalálnak a gyerekek.Viszont van amit szívből gyűlölök.
-És mi lenne az?-Érdeklődött Matt.
-Azt hiszem most sokan fognak bennem csalódni,de a valentin-nap.Utálom,olyan nyálas és semmi értelme.-Nem hiszem hogy volt valaha ilyen csend ebben a stúdióban.
-Nem baj,én sem rajongok érte.-Mentet ki Alex.
-Értem.-Matt nem tudta hova tenni a dolgot így próbált tovább haladni.-Tudom mindenki ezen lovagol egy ideje,de lássátok be muszáj megkérdeznem.Nem zavar titeket ez a 16 év köztetek?
-Számítottunk a kérdésre.-Sóhajtotta Alex.-De az az igazság,hogy nem lehet ezt észre venni.
-Miket beszélsz?-Fordultam Alexhez.-Dehogy nem,én sokkal felnőttebb vagyok mint te.-Mindenkinek leesett az álla.-Alex,már 36 lassan 37 és én vagyok az érettebb a magam 20 évével.
-Mégis miből gondolod?-Kérdezte bátortalanul Matt.
-18 évesen mikor leérettségiztem azonnal kiutaztam a forgatásokra.Persze már voltak ott barátaim és Ben az akkori partnerem,de ők nem éltek velem.Magamról kellett gondoskodom teljes mértékben.Az első hetek ijesztőek voltak.
-Ha jól tudom van egy kutyád.
-Igen,2 éve kaptam az anyukámtól karácsonyra.Ő a mindenkori társam.Nem hagy el és szót fogad.Rendkívül jól nevelt.
-Vegyem célzásnak?-Kérdezte Alex.
-Csak annyira mint minden férfi.
-Van valami tervetek a jövőre?-Matt próbált a megszabott irányba terelni minket.De csak értetlenül néztünk rá.
-Pontosabban?-Nyögtem ki végül.
-Alex,már ne is haragudj,de lassan elszállnak feletted az évek.
-Köszönöm Matt.De igazad van-Sóhajtotta Alex.-Szeretnék családot,viszont megértem ,hogy Christin még várni akar.Alig lett felnőtt máris elvenném a lehetőségeitől.Ráadásul egy gyerek komoly elhatározás.
-Hú de komoly irányba húztunk el.De ha már itt tartunk,mégis mit gondolsz Christin meddig bírod ezt a tempót tartani? .-Várjunk Alex velem akar családot?
-Fogalmam sincs.De igyekszek minél tovább húzni.Én ezeket nem a pénzért vagy a tv szereplésért csinálom.Hanem mert élvezem.Imádom eljátszani Eric szerelmét és az ős Miat.És már alig várom a Gyilkos elméket.
-És mi a helyzet a Joseph Morgan-nel való kapcsolatával?-Matt aztán a lényegre tér.
-Semmi,csak barátok vagyunk.Neki is van párja,nekem is.De remekűl kijövünk.Élvezzük egymás társaságát.Ez minden.
-Igazán köszönöm.Chrsitin és Alex.-Mutatott felénk Matt, és mindenki tapsolt.-A következő héten meglepetés vendég érkezik hozzánk.Jóéjt mindenkinek, Matthew Steele voltam.
A taps még szólt,majd lassan elhaltak a fények és a kamera kikapcsolt.
-Mégis mi volt ez az utolsó kérdés Matt?-Esett Mattnek Alex.
-Mr.Steele,és meg kellett kérdeznem.Mindenki ezen csámcsog hetek óta.
-Nos Mr.Steele-Kezdtem kedvesen.-Akkor nekem meg kell beszélnem a producerrel,hogy ezt bizony ki kell húzni különben nem adhatják le.-Matt lesápadt.-Az arcátlanságnak is van határa.
-Sajnálom Miss Hunyadi.
-Chrsitin,én szeretem ha az emberek barátságosak és kedvelnek.Jó éjt Mr.Steele.-Alexszel felálltunk és a stúdióban hagytuk a meghökkent műsor vezetőt.
-Komolyan kitörölteted?-Kérdezte Alex
-Az kéne még csak.Tomi ki is nyírna.-Nevettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése